Asistentka majitele společnosti

MY VŠICHNI JSME OKAY
Jsme velká rodina, do které patří nejen OKAY elektro a JENA – nábytek. Dlouhodobě patříme k největším obchodním firmám s odborným sortimentem v České republice a na Slovensku. Našich skoro 170 prodejen lze najít ve všech větších městech. A pokud zákazník náhodou nemá žádnou prodejnu na blízku tak si určitě vybere na našem e-shopu. Stále rosteme a posouváme se dál. Na cestě za úspěchy hledáme šikovné a motivované lidi, kterým rádi dáme příležitost vyrůst spolu s námi. Kdo maká, zaslouží si vavříny pro vítěze. Ale neboj se, není to jen o práci. Na firemních akcích, které máme několikrát v roce, se dokážeme pořádně odvázat. A to je OKAY!

Asistentka majitele společnosti

Asistentka

Budete osobní asistentkou majitele naší společnosti. Budete organizovat schůzky, připravovat podklady pro jednání a některých se i účastnit. Mělo by Vás bavit být užitečnou pravou rukou, která šetří svému šéfovi čas a myslí vždy o krok dopředu.

Co budeš na této pozici dělat?

  • Vést a spravovat kalendář, vizitkář

- efektivně plánovat interní i externí schůzky
- organizovat telefonní a porady

  • Připravovat materiály na pravidelné schůze

- připravovat harmonogram, formátovat a kompletovat materiály

  • Pečovat o příchozí návštěvy

- rezervovat a připravovat zasedací místnosti (občerstvení)

  • Zajišťovat služební cesty

- letenky, ubytování, vyúčtování služebních cest

  • Pracovat s interními systémy

- evidence docházky, zpracování pošty, objednávky a faktury

  • Objednávat kancelářské potřeby

- občerstvení, kurýr, taxi...

  • Osobní agenda majitele společnosti

Co by Ti nemělo chybět?

  • vzdělání SŠ/VŠ
  • výborná znalost ČJ a gramatiky
  • výborná znalost AJ (mluvený i psaný projev), další cizí jazyk vítán
  • praxi na podobné pozici min. 3 roky
  • časová flexibilita
  • preciznost odvedené práce a samostatnost
  • schopnost prioritizace a práce v občasném stresu
  • zodpovědnost a diskrétnost
  • znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • výborné komunikační a organizační schopnosti, odpovědnost a samostatnost
  • příjemné vystupování na úrovni odpovídající charakteru firmy
  • trestní bezúhonnost
  • ŘP sk. B

Co nabídneme my Tobě?

  • zodpovědnou pracovní pozici v prosperující a expandující společnosti
  • 25 dní dovolené
  • motivující platové ohodnocení
  • schopný a dynamický tým spolupracovníků
  • moderní pracovní prostředí brněnské centrály
  • odměna za doporučení nového zaměstnance
  • firemní eventy
  • káva zdarma
  • nástup ihned

V případě zájmu o tuto pozici, prosím, zašlu svůj strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií a motivační dopis.

Kontakt

OKAY
Hana Šedajová

Powered by LMC